Sve narudžbe možete bez razloga vratiti u roku od 30 dana od dana primitka. Ako artikle donesete u našu trgovinu (Arena Centar Zagreb), povrat je besplatan. Ako se odlučite za povrat putem GLS-a, trošak povrata je 4 €. Taj će se iznos oduzeti od ukupnog iznosa prilikom povrata novca. Artikle možete vratiti i poštom, u tom slučaju sami snosite troškove. Svi artikli moraju biti u stanju u kojem ste ih primili, uključujući originalne etikete te ne smiju biti nošeni ni oprani. Artikle po mjeri i zapečaćenu robu, na primjer donje rublje, nije moguće vratiti niti zamijeniti.
Ako želite vratiti artikl koji je bio kupljen u akcijskom paketu (npr. u akciji 3 za 2, 2 za fiksnu cijenu, itd.) morat ćete vratiti sve artikle iz te akcije. Primit ćemo samo povrat cijelog akcijskog paketa. Ako vratite samo nekoliko artikala iz akcijskog paketa, zadržavamo pravo da Vam odbijemo povrat.
Ako artikl vraćate jer ima grešku (reklamacija), vratit ćemo Vam razmjeran udio artikla unutar akcije.
Da bi sve povrate obradili što prije, molimo Vas da povrate iz različitih narudžbi uvijek šaljete odvojeno te za svaku priložite odgovarajući i ispunjen obrazac.
Ako ste izgubili obrazac za povrat, možete ga ispisati ovdje:
ISPIŠI OBRAZAC ZA POVRAT
Ako ste narudžbu predali kao registriran korisnik ili gost, imate mogućnost različitih povrata:
Povrat putem GLS-a
Ispunite obrazac za povrat koji ste primili u paketu i elektronički obrazac za povrat na internet stranici. Popunjen obrazac zajedno s artiklima stavite u originalnu ambalažu koju će preuzeti dostavljač. Djelatnik dostavne službe GLS obavijestit će Vas o terminu preuzimanja putem SMS poruke i proslijedit Vam kontakt dostavljača. Trošak povrata putem GLS-a je 4 €. Taj će se iznos oduzeti od ukupnog iznosa prilikom povrata novca. Artikle možete vratiti i poštom, u tom slučaju sami snosite troškove. Zamjena artikla nije moguća, ako želite drugi artikl, morate ponovno obaviti kupnju. Ako imate problema s povratom, obratite se našoj službi za pomoć kupcima.
Povrat u našoj Gap trgovini (Arena Centar Zagreb)
Ispunite obrazac za povrat koji ste primili u paketu te ga skupa s artiklima koje vraćate donesite u trgovinu. Pripremite i račun kojeg ste primili putem e-pošte (možete ga prikazati na zaslonu mobilnog telefona ili ga ispisati).
Zamjene
Artikle možete zamijeniti samo u trgovini u kojoj je moguća zamjena istog artikla za drugu boju i veličinu. Boju artikla možete promijeniti samo ako je cijena proizvoda ista za oboje boje i ako artikl nije kupljen u promotivnom paketu. U protivnom, artikle ne možete mijenjati, možete dobiti samo povrat uplate. Ako želite druge artikle, morate poslati novu narudžbu.
Povrat poštom
Artikle možete vratiti i poštom, obavezno uz opciju praćenja i prilaganjem obrasca za povrat koji ste primili u paketu. U tom slučaju troškove slanja snosite sami. Artikle koje želite vratiti pošaljite na adresu:
Magistrat International, d. o. o.
Gap skladišče
Latinski trg 6
1000 Ljubljana
Slovenija
Vraćene artikle ćemo pregledati i vratiti Vam novac bez nepotrebne odgode u roku od 14 dana od primitka povrata. Novac ćemo Vam vratiti na jednak način na koji je bilo izvršeno plaćanje. U slučaju plaćanja pouzećem, novac ćemo vratiti na Vaš bankovni račun, zato obavezno ispunite i podatke o svom IBAN.
Kada izvršimo povrat, primit ćete e-mail potvrde s podacima o povratu. Ako i nakon 14 dana povrat novaca na Vašem računu još nije vidljiv, svojoj banci priložite e-poruku, koju ste primili uz povrat robe, kako bi Vam ubrzali postupak.
Ako ste za svoju narudžbu platili poštarinu, novac ćemo Vam vratiti na jednak način na koji je bilo izvršeno plaćanje. Međutim, nećemo Vam vratiti troškove slanja.
Željeli bi Vas upozoriti da ne preuzimamo odgovornost za artikle koje vratite greškom. Ako želite da Vam te artikle ponovno pošaljemo, troškove dostave snosite sami.
Ako nam vratite artikle koji nisu u stanju u kojem su primljeni (oštećeni, nošeni, oprani, itd.) ili ako ih primimo nakon 30 dana, možemo odbiti povrat novca i artikle poslati natrag. U tom slučaju troškove dostave snosite sami.
Ako imate bilo kakvih pitanja pozivamo Vas da nam se obratite preko našeg kontaktnog obrasca, na telefonski broj 0800 45 44 (dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8.00 do 16.00) ili na custserv@gap.com.hr.
Magistrat International, d. o. o., zadržava pravo odbiti povrate poslane izvan roka te artikle koji nisu u jednakom stanju u kojem ste ih primili.