Ako želite promijeniti osobne podatke, lozinku ili podatke za dostavu najprije se prijavite u svoj korisnički račun i zatim u glavnom izborniku desno gore kliknite Moj račun. Za uređivanje osobnih podataka u opciji Postavke odaberite Osobni podaci, a podatke možete promijeniti i klikom na gumb Uredi.
Ako želite promijeniti lozinku, u opciji Postavke kliknite Promijeni lozinku.
U svom korisničkom računu s klikom na Lista adresa možete dodati, promijeniti ili ukloniti adresu za dostavu. Adresu možete promijeniti i tijekom procesa kupovine u koraku Način dostave i plaćanja.
Upozoravamo Vas da izvršenu narudžbu ne možete naknadno mijenjati. Možete ju samo otkazati u slučaju da još nije napustila skladište. Ako želite otkazati narudžbu, u najkraćem mogućem roku stupite u kontakt s našom službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00). Ako narudžbu ne uspijete otkazati možete je besplatno vratiti GLS dostavljačem.