- KAKO DA PROMIJENIM PODATKE?
Ako želite promijeniti osobne podatke, lozinku ili podatke za dostavu, najprije se prijavite u svoj korisnički račun i zatim u glavnom izborniku desno gore kliknite Moj račun. Za uređivanje osobnih podataka u opciji Postavke odaberite Osobni podaci, a podatke možete promijeniti i klikom na gumb Uredi.
Ako želite promijeniti lozinku, u opciji Postavke kliknite Promijeni lozinku.
- KAKO DA PROMIJENIM ADRESU ZA DOSTAVU?
U svom korisničkom računu u kratici Lista adresa možete dodati, promijeniti ili ukloniti adresu za dostavu. Adresu također možete promijeniti za vrijeme procesa kupovine u koraku Način dostave i plaćanja.
- MOGU LI KOD ZAKLJUČENE NARUDŽBE PROMIJENITI NAČIN DOSTAVE TE DODATI, UKLONITI ILI PROMIJENITI ARTIKLE?
Ne, poslanu narudžbu naknadno ne možete mijenjati. Možete je samo otkazati, ali samo ako roba još nije napustila skladište. Ako ste pogriješili, u najkraćem mogućem vremenu nazovite našu službu za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) i Vašu narudžbu ćemo otkazati, ako roba još nije zapustila skladište. Željeli bismo Vas upozoriti da zbog brze obrade narudžbi i zato što nastojimo obaviti dostavu u najkraćem roku, postoji velika mogućnost da je narudžba već napustila skladište.